pass

hej!
idag är det måndag och den e grå o tråkjig ):
Igår var jag på min första photoshoot hihi. gillar o säga ordet photoshoot för d låter som ja e med i Americas next top model!! det var kul men jobbigt och jag fick inga pengar ): bara pizza. imorrn ska ja iaf göra nåt som ger mig pengar så det taggar jag!! dock taggar jag mest något som händerpå fredag för då ska nämligen ja oasta fotas tsm!!!!!!!! wooow
nåt åt detta hållet tänker jag mig att reslutatet blir!!! KULLLLL e bara glad att jag får va ed asta hihihhih¨
just i denna studn sitter ja faktiskt å väntar på hene... hon sltar om 10 min,,,
ok what else.
jag har varit och fixat nytt pass!! det var läskigt fattade ingenting när jag kom inte o satt där o ba fml ja e inte vuxen hur gör jag detta varför har de inte en vuxen som kan hjälpa mig. men jag fixade det galant må jag sägA!! fotot blev ganska snyggt också till o med
såhär soligt vill ja att dska bli nu med en gpng'1!!!
ju
juste ! här e enbild från P festen!! jag var pepsi, tindra va pengar para flwo, julia va prinsessa!!! det var mkt kul,"2
 
tacko hej nu e asta klar o så!
 
allt annat | |
Upp