if i was at full slayer strenght i would be punning rightabout now

tjolahopp
idag är det torsdag aka hell on a stick. d e alvimans födelsedag d e ju kul!! grattis alvi <3
nu har jag matte med vikarie, hon e som hon e. 
jag dricker kaffe också , fattar ej hur folk skriver biblar och utläggningar på sina bloggar ajg har ju inget att skriva alls o d ja har o skrica tar upp en mening lix. 
nu fnösskrattade asta åt mig ):
 
okej. snart e d studnet, eller först e d lov o d ska bi mys sen e d lov igen sen e d studnet. tagga livet! känner mig ganska lugn inför dettanu, har asta på mitt tåg, kan hitta nåt skojigt litet jobb osv :D JAghar också blivitmodell nu :D så om ett halvår kanskejag e baella hadidi och då behöver jag inte ens ha ett jobb för paran omärkes bilrna bara rullar in :3
här e en bild på wilma o hilda på en fest jag var på för nån månad sen!! det var coolt, de som fyllde år hade hyrt en mkt fin lokal i gamla stan :D ja o asta fick varsin drinkiljett förvi va tidiga :))
häre en ganska kul bild som tindra snappademig, det är från gretas födelsedagsfest i september! stalste haha
 
nu ska jag täknamatte kansek, lyssna på buffypodden iaf 
 
allt annat | |
Upp