vagajna

hej!
 
inaktiv som vanligt men fick lite feeling nu så here we go!
 
De senaste veckorna har bestått av att inte vara i skolan och att sittaiparker typ. MKT NAJS A+++
 
här e från förra tisdagen! vi var fett många och hade fett mysigt! :D
 Idag hadee vi picknick med vår överklass, det flöt på extremt mkt bättre än vad jag tänkt mig och hade trevlit, men sen blev ja ganska slut och ville mest sova :P
 
Igår tattuerade jag en vagina på foten och mami e sur ): hon o pappa kom hem nu och hon började skälla på mig och säga att jag är dum typ och asså ja bryr mig inte men d e ju verkl min kropp och jag e 18 och hon KAN inte bestämma!!!!!!!!!!
här e iaf en bild innan den fadear för mkt:
 
suddig men orkar inte anstränga mig.!!
 
ok vad annars... folk håller ju på o ta studenten o så! E bara bjuden på 3 skivor i år och alla e på samma dag för alla går på södra hAh.
måste fundera på i vilken ordning jag ska gå på dem... sen, MÅste EN Ha< PrESenT????? 
 
för har inga pengar och vill inte ge något tråkigt, vetinte vad som e standard o ge heller ?? tror ja o greta ska ge blomma t scilla tsm iaf så det känns bra... kanske bara skiter i det.
 
men men, jagvill ju också ta studenten nu ):
 
nåja bye felicia
allt annat | |
#1 - - Anonym:

ääääntligen yassssss

Upp