när tid brister och hjärtat e trister

hej!'
 
idag ska ja på workshop, ska bli en proffessional urber nämligen. e lowkey nervös. nu e ja trött på o blogga ska nog gå på toa istället...
 
okej är så fakin oengagerad i bloggningen men nu e d dagen efter och workshoppen va najs!! urb-its kontor e på et ställe som heter Epicenter där b.la SPLAY satt!! Epicenter va supersnyggt men också ganska sjukt!! folk åkte runt på hoverboards och hade implanterade chips i handlederna som de öppnade dörrar me! alltså googla det för ja skojar inte överhuvudtageT!!!
 
toaletterna hade coolt grönt ljus och när ja spolade lät det inget?????????????
 
 
 
Okej men sen jag senast bloggade har jag ju iaf fyllt 18! nu ska jag berätta om vad som hänt i mitt liv sen detta h'nde!
 
 
- jag har varit ute 2,5 gånger!! 2 av dessa var på Bara enkelt!! fett najs! först med alviman och asta vilket va MKT trevlans
 
såhär kul hade vi!! 
posade livet ur mig på dubbeltoan- som förövrig edet ABSOLUT bästa som hänt mig!!!!
 
 
sen var jag även ute med amanda (vågar inte kalla henne mando, det är att skrida över en personlig zon) och hennes klassisar!! 
det var också superskoj! när typ alla hade gått hem för utan jagamanda och en som hette emilia gick vi till baras backe!! de skulle dock stänga så vi var tvugna att gå men jag hann sno med mig...
 
 
 ...deras ketchup och senap!!!! #lifegoals. vi gick hem o doppade potatiskroketter i dem (:
 
låt se vad har mer hänt sen den stora 18års dagen...
 
jo jag får brev varje fucking dag, från banken, bostadskön olika tidningr, militären, save me god.
 
 
sen har typ inget annat hänt o nu ska ja koncentrera mig på lektioner bai
 
 
 
 
allt annat | |
#1 - - fan-tstic:

jag tkr du e fett cool och vill också sno senap och ketchup från en bar som du gjorde hur lyckas du ens???;;? du e fat knas.

jag vill va som du (och vill ha din stickade tröja (hint hint)) och sånt där du förstår också jag skulle vilja ha en katt vi ses på bussen nästa helg puss och jag tycker om dig

Upp