full rulle

hej på er, det var ett tag sedan! 
 
Anton påpekade att det nästan var ett år sen ja bloggade och hanhar ju rätt, det är väl dags o get back on track liksom.
Inte så mkt har hänt i mitt liv de senaste månaderna... d rullar på liksom, snart e d jul igen.
Ja e iaf ihop me Asta nu! det e jätteroligt må jag säga!!
rikitgt söta e vi.
okej okej.. nog med kul.
 
JAg e iaf redigt rik just nu flr jag har sparat studiebidraget mkt ihärdligt i två månader. dock måste ju lite pengar gå tjulklappar o det gör ju lite ont...
kattis mår bra, hon e ganska jobbig dock...
 
igår på geografin hade vi en jättekul lektion som gav mig hopp om livet, vi skulle uppmana producenter eller konsumenter eller whatever till att sluta bidra t nedskräpningen av havet. detta var mitt o emmas bidrag
vi har snöat in oss på disney eftersom det är vårt gymnasiearbete trolololool
 
var även på en skojig fest i helgen!!! hade jätteroligt och blev redigt full må jag säga. temat var glam! här e en bil på mina fina kompisar
mmm yass
 
aja nu måste ja anteckna hej på er ses snart!!
 
allt annat | |
Upp