jag förtjäner julklappar.

hej, nu har jag kommit hem från ridningen!! vi red barbacka vilket var superskoj, MEN jag hade ca benigaste hästen någonsin och därför VARNING TMI ÄCKLIGT OCH INTIMT Har jag brutalaste skavsåren i både fittan och arslet. mina blygdläppar e svullna som satan och jag blöder och i rumpan har det liksom blivit sår mallan mina skinkor ))))))*:
 
Jag tycker ytterst synd om mig själv och därför tänkte jag ta och visa er min önskelista i år. NI har ju liksom redan fått tipspå vad en kan ge men nu kommer tipsenpå vad en kan önska sig!!!
 
1. Hörlurar!! Ett måste ilivet och det råkar vara så att mina e trasiga )): De som passar mig bäst är liksom de en får med sig på default när en köper en iphone (:
 
2. Skor från vagabond! modellen heter TYRA och asså jag dööööööör ge mig dem nu! Kommer dock bli ca 10 cm längre i dem but who da fuck cares??
 
3. Byxor från weekday! Gillar byxor som ser snygga ut men egentligen e mysebyxor <33 och asså det kan aldrig gå fel med beiget (:
 
4. Öronmuffar från Åhlens! Så jag kan vara varm utan att sabba frisyren (;
 
5. Paraaaaaa!!! ska på en massa äventyr det kommande året så jag måste stock up liksom!
 
hej på er och god jul igen (:
 
allt annat | |
Upp