GOD JUL <3

japp, då var vi här igen! 
 
Jag vaknade precis och sitter nu och dricker kaffe med min kisse i knät! Jag har dock lite mensverk så tänker nog helt ärligt ta en liten spring runda om nån timme, det brukar hjälpa lite! Okej vissa av er kanske inte vet vad ni ska ha på er denna afton än så tänkte ge lite outfit tips + visa vad jag kommer ha på mig! 
 
Okej så disclaimer jag vaknade just! Eller asså inte för att jag tror att ni bryr er om attt mitt ansikte och hår ser ut som små bajskorvar... och jag bryr mig inte heller... why did i do this disclaimer? För att samhället har skeva standarder på mig -.- Hoppas inte min framtida chef hittar de här bilderna och ba oj, we can't hav that ugley face working in/at/on our __________. Jaja bye felicia.
 
OUTFIT NR 1
Casual men endå fett snygg!! Byxorna e från Zar och tröjan e från hm! Tkr detta e en perfekt combo mellan uppklädd o mysig <3
 
OUTFIT NR 2
 Samma byxor fast med e vit polo från Åhlens! ycker detta blir lite mer uppklätt på nåt vis, lite mer som juloutfitsen mammor har på sig i typ lindex reklamer! Stilrent (:
 
OUTFIT NR 3
Blusen e från HM och byxorna från nån skitbutik som ja inte kommer ihåg namnet på! Tröjan e ju väldigt uppklädd och lite gammaldags medan byxorna e lite svängiga liksom, tycker d blir en cool combo! plus asså gammelrosa in me heart <3
 
OUTFIT NR 4
 Här har vi lite mer glitter och glamour! Samma byxorna men istället med en tröja jag fick av Elsa h och en kofta jag köpt på en outlet! Har inte så mkt mer o säga än att denna outfit e lite mer poppig. Eller asså kommer inte på ordet men ni kanske fattar!
 
OUTFIT NR 5
Min personliga favorit då jag har mens, skavsår i röven och bara ska fira med min familj <3 
 
RÖSTA PÅ ER FAVORIT OUTFIT I KOMMENTARERNA!!!!
 
Det var allt för mig för nu, god jul <3
 
 
 
allt annat | |
#1 - - De du:

Tycker att den första outfiten var extraordinärt snigg!

Svar: tack du! då blir du nog nöjd när du får höra att det var den jag hade på mig på julafton med släkten!
elsa sjöööökvist

#2 - - Fina fisken:

gillar nr5 mest

Upp